اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی صحبت‌های فرماندار الشتر و دیگر شایعات کرونایی را تکذیب کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تا به امروز هیچ‌گونه سالن ورزشی جهت نگه داری بیماران کرونایی آماده نشده است و بیمارستان‌های استان فعلا ظرفیت خالی دارند، همچنین آمار فوت 6 نفر در اثر کرونا در الشتر صحت ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی صحبت‌های فرماندار الشتر و دیگر شایعات کرونایی را تکذیب کرد

محمدرضا نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، به آخرین آمار مبتلایان به کرونا اشاره و اظهار کرد: طبق آخرین آمار از آغاز تاکنون 138 مورد ابتلا به کرونا در استان ثبت شده است.

وی آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان را نیز تا این لحظه 6 مورد عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه تا به امروز از 609 نفر در استان نمونه گرفته شده است، افزود: از این تعداد تا این لحظه جواب 500 مورد را دریافت شده که 138 مورد جواب مثبت بوده است.

نیکبخت تصریح کرد: تا به امروز هیچ گونه سالن ورزشی جهت نگه داری بیماران کرونایی آماده نشده است و بیمارستان‌های استان فعلا ظرفیت خالی دارند.

وی با رد به آمار فرماندار الشتر در مورد کشته شده‌های این شهرستان در اثر کرونا، خاظرنشان کرد: تا زمانی که از ازمایشگاه پاستور اعلام نکند که یک فرد در اثر کرونا جان خود را از دست داده آمار غیر واقعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان  گفت: آمار اعلامی توسط وزارت بهداشت 151 مورد و از دیدگاه ماه 138 نفر بوده این اختلاف آمار ناشی از اشتباهات و تکرار شدن نام افراد است و آمار واقعی همین 138 نفر است.

انتهای پیام/85016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول